El inicio de otra cosa

Hola,

"Ja no ens passa i no ens en amaguem que duiem anys fent el paper, fingint que cada dia el rebíem com si fos el primer, genial que fort, que bé."
Esta letra va sonando en mi cabeza mientras asumo el salto entre saber que algo se esta acabando y el ver que se ha acabado. Al menos para mi.
"Ja no ens passa, ja no estem tan segurs que tinguem grans coses a fer, i que un destí ens esperi amb els braços oberts i ens digui només tu podies ser." 
Pienso que ahora mismo necesito algo de magia en mi vida, pero una vez haya pasado tendré que inspirar y expirar rítmicamente y empezar de nuevo.
"Doncs ja no ens passa tampoc improvisem a l’aventura i ja veurem, passava el tren de Glasgow va ser un joc de nens no fem ni un pas en fals planifiquem, no ens arrisquem i clar, no ens passa, ningú no ens va avisar, va ser d’un dia per l'altre ho vam trobar a faltar. " 
Ya no hay excusas, el mejor de los escenarios es un desastroso escenario, las circunstancias lo han precipitado todo.
"Ja no ens creiem a cap dels qui dieu sabeu que a mi que no hi ha un pam de net però quan mai us enxampen res, aquí tothom es fa el sorprès Au! Vinga! A fer punyeta tots!" 
Media sonrisa que es todo lo que puedes sacar, asumir los cambios y cambiar.
"Que ja no ens passa ningú no ens va avisar, que tot això se n'anava que tot era mentida, la vida, era el que venia just després."
El final de cualquier batalla es el inicio de otra cosa.



En episodios anteriores:

A la deriva
Hazte bolita
Despropósito
La larga espERE
¡Yowza!

Comentarios

Entradas populares